Jak zostać profesjonalnym graczem w blackjacka – mity o blackjacku. Część 2

Jak zostać profesjonalnym graczem w blackjacka

Dzisiaj kontynuujemy wyjaśnienie powodów popularnych mity o blackjacku. Jeśli przegapiłeś pierwszą część, możesz ją przeczytać tutaj.

Mit nr 3

Zaraz wygramZaraz wygram … nie mogę przegrać!

Większość graczy zdaje sobie sprawę, że blackjack jest prawie równą grą, która w niewielkim stopniu faworyzuje dom. W tym, wiedzą, że w końcu zaczną wygrywać ponownie. Jednak karty to pozbawione emocji kartki papieru z symbolami i liczbami. Nie obchodzi ich, że straciłeś pięć ostatnich rozdań. Nie rozumieją, że muszą się zrównoważyć. Jeśli straciłeś dużo, istnieje duża szansa, że ​​będziesz mógł dalej przegrywać. Jeśli po prostu nie jesteś dobry, będziesz dalej przegrywał.

Chociaż szanse na wygraną wynoszą około 52/48, nadal musisz być dobry w grze, aby wygrać, i wygrać wystarczająco, aby pokryć straty.

Mit nr 4

Muszę być tak blisko 21, jak to tylko możliwe!

Blackjack 21Najprostszym sposobem, aby ludzie chcieli grać, jest uczynienie gry tak prostą, jak to tylko możliwe; więc marketerzy spędzili dużo czasu przekonując graczy, że muszą być tak blisko, jak mogą, do 21, aby wygrać.

To po prostu nieprawda!

Możesz wygrać w blackjacku, zdobywając wyższą sumę niż dealer lub unikając popasu, gdy krupier przegrywa. Możesz mieć 20, a wtedy krupier dostaje 21 … wygrywa. Możesz być na 16, a krupierzy … wygrywasz. Próba zdobycia 21 punktów jest pewnym sposobem na to, by stracić znacznie więcej, niż wygrasz. Oczywiście marketerzy chcą, abyś grał, a oni przekonają Cię, że uzyskanie jak najbliżej 21 punktów blackjack cardsblackjack cardsgwarantuje wygraną … to po prostu nieprawda!

Mit nr 5

Jeśli posiadacie 12, a krupier dobiera 2 karty, nigdy nie traficie!

Gracze mają określone zasady, w które wierzą, niezależnie od tego, czy mogą to udowodnić, czy nie. W większości przypadków gracze uważają, że wylosują dziesięć kart, jeśli krupier dobierze 2 karty. Jeśli wylosują dziesięć kart, odpadną, a krupier wygrywa.

blackjack cardsJednak statystyki pokazały, że masz 35% szans na wygraną, jeśli stoisz przeciwko 37% szans na wygraną, jeśli zaakceptujesz trafienie. Gracze rozumieją, że twardy 12 to kiepski układ, szczególnie przeciwko krupierowi. Mimo to, czy chciałbyś wygrać 2% więcej rozdań, w które grałeś (co oznacza więcej pieniędzy na koniec)?

Mimo że trudny 12 to przegrywający układ, przez większość czasu możesz wypłacić swoje wygrane, grając ze statystykami.

Mit nr 6

18 jest dobre, trzymaj się go!

Jeśli masz 18 lat, najlepiej usiąść i poczekać.Jeśli masz 18 lat, najlepiej usiąść i poczekać. Musisz jednak zrozumieć pozycję, w której się znajdujesz. Jeśli krupier trzyma słabe karty o wartości 3,4,5 lub 6, musisz podwoić stawkę. Nie robisz tego, aby poprawić swoje szanse na wygraną, robisz to, aby zmaksymalizować swoje wygrane, gdy krupier jest najbardziej zagrożony. Statystycznie, twoja 18 straci około 18% czasu, gdy krupier będzie miał 9, 10 lub asa. Zamiast siedzieć, podwoić i sprawić, by krupier zapłacił tyle, ile się da.